Wednesday, December 23, 2009

aku bukan seorang penulis blog yang handal....

Entry kali nie aku tulis pn sebab aku rase tangan aku menggatal nak tekan2 keyboard..
untuk pengetahuan semua,huruf  "Z" kt keyboard aku dh pn tercabot setelah 5 bulan menggunakan laptop dell studio 15' nih....
ganasnyer lemah gemalai nyer kau intan... =D

ok, cerita laen pulak... hmm, aku nak cite ape ehh?? mcm xdek cite jer nak merepek kt blog sendirik nih.....
jap2. nak pikir *__*

haa, mak masak kari ayam kampung (yang daging die keras tu) hari nie....(bosan)

ok2, aku ader cite menarik....
hari nie aku g buat madical check up utk nak masuk uitm...
aku kn kencing dalam bekas tutup kuning... geli dowh!!
tekanan darah aku normal
aku SIHAT laa keseluruhannyer...
aku tau, cite aku bosan.....

lagi nak cite ape lagi ehh...??

laptop aku dimasuki virus... mmg saya penternak virus yang berjaya....
sebab aku "terdownload" virus tu...
my fault.... huhu~
pasnie kne la reformat laptop nie balik...

ok, aku dah tak tau nak cite ape....
maaf jika saya seorang yang bosan...
*___*

0 kata kata: